سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی مشخصات شال زنانه برای محل کار

ویژگی های شال زنانه برای محل کار

شال زنانه اداری ویژگی هایی دارد که باعث می شود تا برای پوشیدن در محل کار یک انتخاب کاملا عالی بنظر بیاید. در ادامه ما این ویژگی ها را شرح خواهیم داد:

1- جنس شال زنانه

انتخاب شال با جنسی نرم و مرغوب می‌تواند راحتی و ظاهر خوبی را به شما بدهد. مثلاً شال‌هایی از ابریشم، کشمیر یا پشم نرم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. دقت کنید شال هایی را انتخاب کنید که از جنس ساتن نباشند. این جنس پارچه باعث سر خوردن از روی سر و صورت بر روی شانه ها می شود و شما تمام مدت باید در حال مرتب کردن نظم شال خود در محل کار باشید. این مورد یک بی نظمی در پوشش شما بشمار می آید.

2- رنگ و طرح شال زنانه

در انتخاب شال برای محل کار، بهتر است به رنگ‌های محافظه‌ کار و جذاب توجه کنید. رنگ‌های کلاسیک مانند سیاه، خاکستری، آبی، سرمه ای می‌توانند به شما ظاهری حرفه‌ای و متقابل بدهند. همچنین طرح‌های ساده و مینیمال نیز برای محیط کار مناسب هستند. از استفاده رنگ های پاستیلی برای انتخاب شال اجتناب کنید. این رنگ ها می تواند باعث جلب توجه بیش از حد در محل کار شود. تا آنجایی که می توانید سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده نمایید.

3- اندازه و شکل

شال‌های با اندازه مناسب و شکل مناسب می‌توانند به شما ظاهری منسجم و مرتب بدهند. بسته به سبک شخصیت و محیط کار، می‌توانید بین شال‌های بلند، متوسط یا کوتاه و بین شال‌های مربعی، مستطیلی یا مثلثی انتخاب کنید. سعی کنید شال هایی که عرض یا طول زیادی دارند را برای محل کار خود انتخاب نکنید. عرض و طول متوسط بهترین انتخاب ممکن برای پوشیدن در محل کار میباشد. به این ترتیب دیگر نیازی به مرتب کردن شال به صورت مداوم نخواهد بود.

4- تطبیق با لباس

در انتخاب شال زنانه اداری برای محل کار، بهتر است با لباس و استایل شما هماهنگ باشد. رنگ و طرح شال باید با لباس شما سازگاری داشته باشد و در کنار آن زیبا به نظر برسد. اگر از رنگ بندی نامناسب و ناهمخوان برای محیط کار استفاده کنید، حس شلوغی و بی نظمی به اطرافیان خود انتقال خواهید داد. بیشتر افرادی که در محیط کار با شما تعامل دارند براساس رفتار شما و نوع پوشش شما، شما را قضاوت خواهند کرد و این موضوع بر ادامه ی فعالیت شما در این محیط تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. پس در اولین مرحله برای ادامه فعالیت خود در یک مجموعه سعی کنید حتما به همخوانی استایل خود دقت نمایید.

5- راحتی

شالی که انتخاب می‌کنید باید راحتی برای شما در طول روز کاری فراهم کند. مطمئن شوید که جنس شال مناسب و بافت آن نیز برای پوست شما ملایم و تهویه‌ی خوبی داشته باشد. بافت شال بسته به آب و هوای منطقه و هر فصلی تغییر خواهد کرد. اگر در فصل تابستان قصد انتخاب شال را دارید، شالی را انتخاب کنید که نخی باشد. در فصول زمستان و پاییز نیز شال هایی با بافت نرم و جنس کشمیر می تواند انتخاب مناسبی باشد. تا آنجایی که می توانید شال سبک را انتخاب کنید. شال های سبک به راحتی بر روی سر قرار می گیرند و راحتی شما را به دنبال خواهند داشت.

ویژگی های شال زنانه برای محل کار (بررسی کامل رنگ، جنس و مدل)

انواع رنگ شال زنانه برای محل کار

رنگ های خنثی برای انتخاب شال زنانه اداری می توانند مناسب باشند. شال به رنگ خنثی جذبه و ظرافت بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه به معرفی چند عدد از رنگ های شال های زنانه پرکاربرد خواهیم پرداخت:

• شال کرم

رنگ های عاجی و کرم، رنگ‌های مصنوعی که اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند. اما این اشتباه قابل درک هست چون بسیار به هم نزدیک هستند و هر دو دارای گرمی رنگ قهوه‌ای و سردی رنگ سفید هستند. رنگ عاجی و رنگ کرم رنگ‌های آرام و ساکنی هستند که بیشتر حس ظرافت‌، زیبایی و آرامش را القا می‌کنند. در کل رنگ عاجی و کرم رنگ‌هایی آرامش بخش هستند. رنگ کرم برای شال زنانه اداری یک انتخاب بسیار شیک و زیبا می باشد که شما می توانید در کنار مانتو و شلوار به رنگ های دیگری چون مشکی و قهوه ای تیره آن را ست کنید.

• شال سرمه ای

یکی دیگر از رنگ های پرکاربرد برای بانوان شاغل، رنگ سرمه ای است. رنگ سرمه ای یک آبی تیره ناخالص است که مقادیر زیادی از پیکسل‌های سبز و قرمز در خود دارد. این رنگ درست مانند رنگ آبی نماد اعتماد و اطمینان سازی، و قدرت است. آبی هر چه روشن‌تر باشد، حس تازگی بیشتری دارد و هرچه تیره ‌تر باشد رسمی ‌تر است و اعتماد بیشتری را منتقل می‌کند. بسیاری از شرکت‌های دنیای دیجیتال و وبسایت‌های مختلف مانند، سایت دیجیاتو، توییتر، تلگرام، لینکدین و... از طیف‌های مختلف رنگ آبی استفاده می کنند.

• شال مشکی

شال زنانه مشکی اولین رنگی است که برای محیط کار به ذهن می رسد. این رنگ از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که دوست دارند در محیط کار پر جذبه و کاریزماتیک دیده شوند از رنگ مشکی استفاده می کنند. در دنیای کسب و کار این رنگ در خرده فروشی ها زیاد استفاده می شود و رنگ مناسبی برای لوگو است. مشکی جز رنگ های اصلی، ثانویه یا درجه سوم محسوب نمی شود؛ در واقع این رنگ جز چرخه رنگ ها هم نیست چرا که ترکیب و جذب تمام رنگ ها می شود، مشکی همچنین باعث لاغرتر دیده شدن می شود و به همین دلیل انتخاب بسیاری افراد برای رنگ لباس است.

• شال طوسی

افرادی که به رنگ طوسی علاقه مند هستند دارای ویژگی هایی از اعتماد و اطمینان می باشند در برخورد با مسائل سعی دارند تا جبهه ای بی طرف داشته باشند و این ناشی از خاصیت خنثی بودن در این رنگ است که نوعی سازش و سازگاری را در فرد ایجاد می کند. شما می توانید شال طوسی را با رنگ های مشکی و سرمه ای ست کنید. هنگامی که شال خود را از طیف رنگی خنثی انتخاب می کنید باید در انتخاب مانتو و یا سایر اجزا لباس خود از رنگ های تیره تری مانند مشکی یا سرمه ای استفاده نمایید. به این شکل استایل شما بی روح دیده نمی شود.

• خاکستری

خاکستری اما از طوسی کمی تیره تر است. این رنگ ها کاملا خنثی بوده و محافظی در برابر تاثیرات بیرونی می باشد، رنگ خاکستری اغلب احساسات منفی ایجاد می کند؛ مه، دود و ابرهای ضخیم به رنگ خاکستری می باشند. در واقع خاکستری رنگی فرار است و به این دلیل که نه جزو سفیده بوده و نه سیاه، بنابراین دیواری در اطراف شخص به وجود می آورد. سعی کنید از رنگ های خاکستری و طوسی فقط برای تنوع در رنگ شال های خود استفاده نمایید. استفاده مداوم از این رنگ ها روحیه ی شما را ضعیف می کند. در کنار رنگ خاکستری حتما از رنگ های تیره تری استفاده نمایید.

• بژ

گفتنی است که رنگ بژ نیز مانند دیگر رنگ ها دارای طیف رنگی می باشد. رنگ بژ به رنگ نخودی و کرم کمی نزدیک است. رنگ بژ یک رنگ طبیعی و ساده است. در انتخاب رنگ شال، بژ یک رنگ خنثی اما گزینه بسیار بهتری از رنگ های خاکستری و طوسی می باشد. برای ست کردن این رنگ نیز شما می توانید در کنار مانتو و شلوار سرمه ای یا قهوه ای از آن استفاده نمایید.

• قهوه ای

شال به رنگ قهوه ای، حس گرما و نشاط، راحتی و امنیت را به شما می بخشد به همین دلیل نیز بهتر است در فصل های سرد سال از آن استفاده شود. قهوه ای رنگ طبیعی است که حس قدرت و اطمینان را در شما برمی انگیزد. این رنگ نیز مانند دیگر رنگ های شال اداری نباید به صورت مداوم استفاده شود. سعی کنید حتما در انتخاب رنگ شال خود تنوع ایجاد کنید.

انواع جنس شال زنانه برای محل کار

برای محل کار، انواع مختلفی از جنس‌های شال وجود دارد که بسته به فصل و نیازهای شخصی می‌توانید انتخاب کنید. برخی از معروف‌ترین جنس‌های شال برای محل کار عبارتند از:

? پشم

شال‌های پشمی در فصل‌های سرد سال بسیار محبوب هستند. آن‌ها به خوبی حرارت را در بدن حفظ می‌کنند و به استایل لباس اداری شما حس شیک بودن می‌دهند.

? کشمیر

شال‌های کشمیر از جنس پشم بز تولید می‌شوند و به لباس اداری شما لطافت و ظرافت می‌بخشند. آن‌ها نرم و دلنشین هستند و در فصل‌های سرد سال بسیار محبوب هستند.

? ابریشم

شال‌های ابریشمی به لباس اداری شما حس لوکس بودن می‌دهند. آن‌ها بسیار نرم و لطیف هستند و به راحتی می‌توانند در هر فصلی استفاده شوند.

? نخ

شال‌های نخی خنک و راحت هستند و به خوبی در فصل‌های گرم سال مناسب هستند. آن‌ها به لباس اداری شما طراوت و سبکی می‌بخشند. استفاده از شال های نخی راحتی بیشتری در محیط کار برای شما به دنبال خواهد داشت. برای خرید شال نخی زنانه می توانید به سایت شال و روسری پرند؛ فروش انواع شال و روسری مزونی در گرگان و فروش اینترنتی مراجعه نمایید.

? کتان

شال‌های کتان بسیار خنک و تنفس‌پذیر هستند و در فصل‌های گرم سال بسیار مناسب هستند. آن‌ها به لباس اداری شما ظاهری تمیز و مرتب می‌بخشند.

انواع شال زنانه مناسب محل کار

1- شال مربعی

این شال‌ها معمولاً در ابعاد مربعی و با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. آن‌ها به طور کلاسیک و شیک به نظر می‌رسند و می‌توانند به راحتی با لباس‌های اداری ترکیب شوند.

2- شال رتان

این شال‌ها از جنس پارچه یا نخ بافته شده‌اند و معمولاً با طرح‌های گل، خطوط یا مونوکروم طراحی می‌شوند. آن‌ها احساس شیکی و حرفه‌ای بودن به لباس‌های اداری می‌بخشند.

3- شال حجمی

این شال‌ها اغلب از پارچه‌های نرم و حجیم ساخته می‌شوند و به دلیل حجم بالا، به لباس‌های اداری جلوه‌ای منحصر به فرد می‌دهند.

4- شال پشمی یا کشمیر

این شال‌ها از جنس پشم یا کشمیر ساخته می‌شوند و در فصل‌های سرد سال بسیار محبوب هستند. آن‌ها دمای بدن را حفظ کرده و به لباس‌های اداری شما یک حس ظرافت می‌دهند.

راهنمای خرید شال مناسب محل کار

در هنگام تهیه شال اداری باید حتما به یکسری ویژگی های آن ها دقت نمایید. رنگ، ابعاد، طراحی، معتبر بودن فروشگاه و جنس شال همگی از گزینه های بسیار مهمی در انتخاب شال زنانه رسمی می باشند. اگر به مواردی که در این مقاله ذکر شد عمل کردید مطمئن باشید مناسب ترین انتخاب را در شال زنانه اداری خواهید داشت. دقت در رنگ مناسب محیط کار و فرم و طراحی آن یا ابعاد مناسب برای راحتی شما در این محیط از مواردی بود که در این مقاله به طور کامل ذکر کردیم. سعی کنید حتما روسری و شال زنانه خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. فروشگاه پرند یکی از بزرگترین فروشگاه های شال فروشی گرگان بشمار می آید، پرتنوع ترین شال های اداری زنانه را برای شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین شما می توانید به صورت انلاین از این فروشگاه خریداری نمایید.